čtvrtek 1. března 2012

Rok s Kindlem

Už je to rok, co jsem si jako dárek k narozeninám koupil čtečku e-knih Kindle. Rok v životě čtenáře je dlouhá doba, takže není od věci malé ohlédnutí. Celý rok čtu (knihy) takřka výhradně z Kindlu. A až na jednu výjimku, čtu pouze v angličtině. (Tu češtinu teď trochu napravím - k aktuálním narozeninám jsem dostal v papírové podobě Ekonomii dobra a zla od Tomáše Sedláčka.)

Musím říct, že na Kindle jsem si velmi zvykl, čte se z něj velice příjemně a celé jeho používání je velmi pohodlné. I když jsem si ho původně koupil pro čtení odborné literatury, nakonec, tak půl na půl čtu odborné věci a beletrii. Snadnost, s jakou se na Kindlu čte anglická beletrie mě trochu zaskočila - do té doby jsem nebyl schopný přečíst (papírovou) knihu v originálu a tady to najednou jde nějak samo.

Kromě následného "čtenářského deníku", jsem přečetl, či "významně rozečetl" 17 odborných knih (ale to sem nepatří).

Uff! Patnáct knížek a tři povídky. To není špatný! A koukám, že jsem se nějak dal na sci-fi. Budu si muset naložit více Cormaca McCarthyho :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.