sobota 5. února 2011

Last Convertible

Četl jsem tu knížku asi pětkrát. Když pominu moji v dětství oblíbenou sérii O pejskovi a kočičce, je Poslední kabriolet (beletristická) knížka, ke které jsem se nejvíc vracel. Už jsem ji tak dvanáct, patnáct let neměl v ruce a bojím se, že už by možná nebyla tak dobrá, jako tehdy, když mě oslovila.

Když jsem hledal název pro svůj blog, který by mne/ho nějak charakterizoval, bylo to asi to první, co mě napadlo. A myslím, že to docela přesně sedí - nebudu zastírat, že jsem chytrý a pohledný intelektuál, v některých věcech docela konzervativní. Rád se vyhraním vůči mase/davu. Zkrátka takový pěkný kabriolet :-)

A o čem, že to budu psát? O knížkách, o filmech, o muzice... jednoduše o životě. A hlavně ne o práci.

1 komentář:

  1. ...jo když, vítr pročesává vlasy, země se roztáčí pod nohama, neustále zrychluje až k stavům závrati... - není vůbec špatný být v "něčem" "konzerva" :-)))
    Ať se daří Guido!!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.